Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
25.07.2017 20:01 - ТРИ БИВШИ ПЛОВДИВСКИ КИНА... ТЪЖНО!!!!!!
Автор: deathmetalverses Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 2678 Коментари: 6 Гласове:
14

Последна промяна: 25.07.2017 20:03

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Без "носталгия по комунизма", не ме разбирайте ПОГРЕШНО!!! Но в ЕВРОПЕЙСКАТА СТОЛИЦА НА КУЛТУРАТА (от 1999-та и през 2019-та), когато бяхме "народна" репубика, имаше 27 кинотеатри - вкл. читалищата в кварталите Прослав и Коматево и летните амфитеатри - на Бунарджика и Сахат тепе... Днес в Пловдив има само 4 киноцентъра... ТЪЖНО!!! 
Това беше кино "Балкан" на Главната.
image

Този обект беше кино "Република" - филмотечното кино показваше "скандални" западни филми.... Също на Главната, близо до статуята на Бай Мильо и бившия клуб "Калигула"....  image

А това е железничарският Дом на културата - кино "Гео Милев", на улица "Васил Априлов", в дъното е колелото преди Централна гара. В началото на обновяването на улицата през април 2016-та. По едно време бяха разкрили и още два салона за филмови прожекции... Но нещо не издържаха на пазарната конкуренция и хлопнаха кепенци. Прочее, бившето кино има кафе-сладкарница с уникален интериорен дизайн - англоезична литература под бара, около бара и вътрешния салон... Заслужава си да пиете на рахат едно кафе ... или скоч!!!! Ако собственикът се съгласи, скоро ще Ви покажа заведението отвътре. Много е красиво!!! Текст и снимки: Здравко Б. Спасов, април 2016-та /първа публикация на тези снимки - април 2016-та, профилът ми във Фейсбук/.
image
image



Гласувай:
14


Вълнообразно


1. katara - ;))
25.07.2017 21:03
имах една голяма любов и аз
от ..майните...
беше така..истинско...
сещащ ме,здравко
благодаря...
цитирай
2. deathmetalverses - Е, Голямата любов не се забравя..................
25.07.2017 21:41
katara написа:
имах една голяма любов и аз
от ..майните...
беше така..истинско...
сещащ ме,здравко
благодаря...


Благодаря ти за коммента, Катара, приятна вечер и всичко най-най-най... !!!! Здравко Спасов.
цитирай
3. getmans1 - Е, в тази ситуация технологиите си ...
26.07.2017 08:30
Е, в тази ситуация технологиите си казаха думата.
Да оставим настрана разнообразните носители на информация /в случая филми/ но хората вече не харесват дори да се возят в неклиматизирани дори градски автобуси.
Приятен и спорен ден!
цитирай
4. apostapostoloff - Поне да ги бяха направили
26.07.2017 13:24
бардаци, та да олабваме жилата там...
цитирай
5. getmans1 - бардаци, та да олабваме жилата там. ...
26.07.2017 14:42
apostapostoloff написа:
бардаци, та да олабваме жилата там...


... Бе, Постоле ти си богат чиляк що не купиш едно кино и го направиш голям бардак!?
Одма ти ставам член и половината от голямата ми пенсия /дет боде очите на "баба Венка" ще идва при теб/ :)))

Здравко, дано освен талант да имаш и чувство за хумор, така както показваш града си кмета би трябвало да ти плаща заплата. Сериозно!
цитирай
6. deathmetalverses - ХА! Имам чувство за хумор, приятелю,
28.07.2017 19:03
getmans1 написа:
apostapostoloff написа:
бардаци, та да олабваме жилата там...


... Бе, Постоле ти си богат чиляк що не купиш едно кино и го направиш голям бардак!?
Одма ти ставам член и половината от голямата ми пенсия /дет боде очите на "баба Венка" ще идва при теб/ :)))

Здравко, дано освен талант да имаш и чувство за хумор, така както показваш града си кмета би трябвало да ти плаща заплата. Сериозно!


И на ПОСТОЛЯ ВОЙВОДА отдавна съм му го казал: "От Прост си По-ПРОСТ, БАЙО!" Дето се включва ни в клин, ни в ръкав с простотиите си.... Но не съм му трил коментарите, защото... така съм възпитан, да уважавам чуждото мнение, колкото и да не ми харесва... Абе, да е жив и здрав! Сигурно няма кой да му обръща внимание....


ГЕТМАНС, приятелю, сърдечно ти благодаря за оценката на снимките ми! Дай Боже някой ден и кметът на столицата да ми плаща за тях, хи-хи-хи! Приятен уикенд от сърце и душа! Здравко.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: deathmetalverses
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 9568751
Постинги: 3153
Коментари: 5645
Гласове: 58744
Спечели и ти от своя блог!